MISSATGE DE BENVINGUDA


Os convido a visitar la totalitat d'aquest Blog, os asseguro uns quants minuts de distracció, per aixó l'he elaborat. Espero aconseguir aixó i que la nostra unió sigui de llarga durada. Salut !!


domingo, 20 de noviembre de 2011

De pensaments filosófics, meditacions, cabilacions i altres herbes...

Aquest article porta un únic missatge lligat a una série de cabilacions, meditacions, etc. que em ronden pel cap ja fà unes quantes setmanes. Fà temps, inclús desde l'any passat, a mitja temporada ja ho portava en ment de fer-ho.
Vull deixar de jugar a la petanca, al menys una temporada. Necessito alliberar-me mentalment de la competició. A mi em passa una cosa, que m'implico molt en els partits i quan no surten les coses com jo vull o m'agradaría, em cremo com un llumí. La temporada passada vaig estar de reserva molts partits com tots sabeu, i no em queixo ni ho vaig fer en el seu dia tampoc perque d'alguna manera el equip que jugava ho feia bé i interessava que seguís així. Aquest any jugo més però em diverteixo menys que l'any passat, i no és per la meva tripleta, obviament, sino per el tarannà del equip en general. L'any passat havía molta més il.lusió baix el meu punt de vista, i em divertía aquest fet, lo meu és més el joc d'equip que les individualitats, sempre, i crec que el que ens falta aquest any és més joc d'equip.
Per tant, i per no exténdre'm massa, segurament al finalitzar la temporada ho deixo.
El que no vull deixar és aquest blog que tants amics i seguidors m'ha proporcionat i segueix proporcionant-me, així doncs, i encara que no formi part del equip, el seguiré sempre que em sigui possible i el blog es mantindrà viu.
Gràcies a tots per seguir amb mí en aquesta tasca, perque aquest blog és també vostre.
Salut !!

1 comentario:

  1. Hola! se com et sents, pro amb sap greu que un bon petanquer com tu prengui aquesta desicio....
    Pro tambe t'entenc a mi amb pasa algu similar, Jo despres de esta fent durant 4 temporadas de delegada, la propera temporada deixare de ferna.
    No puc parla com a jugadora pro si com a persona que viu i treballa per un club.
    Duran 2 anys herem com una pinya i aquestas 2 ultimas temporades, semble una competicio individual i amb molt poc companyerisme.

    el que vulia dirte es que anims i ens seguim veient per aqui, jo seguire la vostre trajectoria.

    ResponderEliminar