MISSATGE DE BENVINGUDA


Os convido a visitar la totalitat d'aquest Blog, os asseguro uns quants minuts de distracció, per aixó l'he elaborat. Espero aconseguir aixó i que la nostra unió sigui de llarga durada. Salut !!


lunes, 23 de mayo de 2011

Setenes XII Hores de Petanca A. P. Gaudi - 2011

Aquest cap de setmana s'han cel.lebrat les Setenes XII Hores de Petanca - 2011, amb la participació de tretze equips, doncs va faltar un a última hora.
El día va ser perfecte, va fer sol tot el día i el comportament de tothom, extraordinari com de costum. Estem molt agraïts a tots els Clubs participants al Torneig per fer-nos la feina més fàcil.
Jo vaig estar per el matí i fins a l'hora del dinar, a la tarda no vaig pujar, per tant no os puc dir quin Club va quedar campió, i demà marxo de vacances, així doncs no tindré notícies fins a la tornada. Fins aviat, no m'enyoreu gaire.
Aquí os penjo unes fotos, el vídeo del torneig podeu veure'l a Youtube (dins d'aquest Blog, al lateral dret).

Jordi i Emilio, s'ho miren

Vivi i Antoni Acero

Judith i Susi, molt guapes, a la ombreta de la carpa
Vivi i Antoni, van repetir foto
 
En plena acció de tir

Partida: Gaudi - Más Guinardó

Celma, Andrea i Antoni

 L' Oriol i el seu company al Bar-xiringuito del Torneig

Andrea i Antoni (els meus pares)

El C. P. Montigalà, s'estrenava al Torneig aquest any

Fernando Pineda (a l'esquerra), un ex-company meu del Club 7 a 9, ara al C.P. Adrianenc

No hay comentarios:

Publicar un comentario