MISSATGE DE BENVINGUDA


Os convido a visitar la totalitat d'aquest Blog, os asseguro uns quants minuts de distracció, per aixó l'he elaborat. Espero aconseguir aixó i que la nostra unió sigui de llarga durada. Salut !!


sábado, 9 de julio de 2011

La resta de les vacances: Andorra

Els ultims dies de les meves vacances van acabar a Andorra i Os de civis, on vaig dormir 4 nits. Vaig rememorar la excursió del Club i la vaig ampliar amb visites a les valls andorranes, als llacs de Tristaina, 12 anys després de la meva visita, segueixen igual de macos, val la pena la excursió a Tristaina (Arcalís), des de la estació del telecadira per un corriol ascendent, a uns 100 metres per sobre del refugi de Arcalís, apareixen els llacs, blaus, verds, transparents, d'aigues de cristall. Una passada, val la pena pujar.




Original pont a Andorra la Vella



Les vaques i els cavalls al seu aire

Os de civís

1 comentario: